HOE WERKT HET?

Ik organiseer een feestje. Hoe moet ik reserveren?

Op onze website vind je alles voor het organiseren van je feest. De prijzen zijn op basis van afhalen op onze locatie. Maak een account aan en kies uit wat je graag zou willen reserveren door de producten te kiezen in de shop en in de winkelmand te plaatsen. Vervolgens klik je via de winkelwagen op 'offerte aanvragen' om de offerte aanvraag te doen.

Hoho, een account? En mijn gegevens dan?

Geen zorgen. We gebruiken je gegevens alleen voor onszelf. Dus om contact op te nemen rondom jouw reservering. Heel af en toe sturen we (als je dat wil) een e-mail met de laatste info over ons bedrijf en leuke acties. Meer info vind je op de pagina Privacybeleid. De link is onderaan deze pagina te vinden.

Wat gebeurt er met mijn aanvraag?

We nemen de aanvraag in behandeling en stellen eventueel aanvullende vragen. Ook controleren we of op de aangevraagde datum de materialen beschikbaar zijn en sturen je een bevestiging. Doorgaans duurt dit proces maximaal 24 uur.

En dan?

Als je de offerte goedkeurt zetten we alle materialen vast en spreken we een tijd af wanneer alles opgehaald en geretourneerd kan worden. Je krijgt ook een factuur conform de goedgekeurde offerte.

Dus alles in overleg?

Ja! We hebben geen 9-5 mentaliteit. Heb je een vraag, stel deze gerust! Doe dit bij voorkeur per e-mail. Overigens, na de offerteaanvraag zullen we altijd via de e-mail contact opnemen.

Ik heb een spoedje...

Wanneer je op korte termijn materialen nodig hebt, kun je ons het beste bellen. Onder korte termijn verstaan we binnen 2 dagen. We zoeken samen naar een gepaste oplossing.

Ik heb geen aanhangwagen of vrachtwagen om de spullen te halen. Wat nu?

Het is mogelijk dat wij de materialen bij jou komen brengen en na afloop weer ophalen. Dit is tegen een meerprijs, afhankelijk van de afstand en de totale bestelling.

BETALING

Zijn de prijzen inclusief of exclusief BTW?

Alle genoemde prijzen zijn inclusief BTW. Zo zijn er op de offerte of factuur geen vervelende verrassingen.

Wanneer en hoe moet ik betalen?

Aan de hand van de door jou goedgekeurde offerte stellen we een factuur op. Deze factuur moet uiterlijk 14 dagen na factuurdatum voldaan zijn. Soms kan het voorkomen, vanwege het ontbreken van de laatste details, dat we pas achteraf factureren. Het betalen kan per bank (overschrijven) of contant bij ophalen of retour brengen.

Vragen jullie om een borg?

Ja, we vragen altijd een borg. Voor orders tot €150,- bedraagt de borg € 50,-. Voor hogere orderbedragen kan de borg afwijken. Wanneer de materialen zonder schade en niet smerig (uitzondering voor servies en bestek) retour komen, wordt de borg weer retour gegeven. Mocht er wel schade of extreem schoonmaakwerk zijn, zullen we dit met de borg verrekenen.

HET FEEST IS OVER...EN DAN?

Moeten alle materialen schoon retour geleverd worden?

Servies en bestek mogen vies terug gebracht worden (met een servetje schoonmaken is prettig). Glazen graag spoelen en dan terug in de krat zetten.

Er zijn glazen en kopjes kapot gegaan. En nu?

Het kan gebeuren dat glaswerk en servies stuk gaan. We rekenen een kleine bijdrage om kapot glaswerk en servies te kunnen vervangen. Dit op nacalculatie. Mocht je van te voren willen weten wat de vervangingskosten zijn, stel ons dan deze vraag, je krijgt dan een overzicht van de vervangingskosten per item.

DAN NOG EVEN DIT...

Mijn feest duurt meerdere dagen. Wat zijn dan de kosten?

De genoemde bedragen zijn inclusief BTW en per 3 dagen. Dag 1 ophalen, dag 2 gebruiken, dag 3 retourneren. Indien u meerdere dagen wil huren, wordt de huurprijs per dag lager. We werken namelijk met staffelkorting. Neem contact met ons op voor het antwoord op uw vraag over de kosten bij meer dagen gebruik.

Kan ik ook annuleren?

Het kan voorkomen dat u de gehuurde materialen moet annuleren. Tot 3 dagen voor de aanvang van de huurdag of huurperiode is dit kosteloos. Indien korter dan 3 dagen van te voren geannuleerd wordt, brengen we 50% van de huurprijs in rekening.

Hoeveel heb ik eigenlijk nodig?

We begrijpen dat het lastig is om te bepalen hoeveel glazen, kopjes etc nodig zullen zijn. Daarom hebben we complete sets samengesteld. Kijk hiervoor bij 'Shop' en 'Complete sets'. Mocht je nog twijfelen, neem dan gerust contact met ons op.
Heb je een vraag die nog niet beantwoord is? Neem contact met ons op

Geen producten toegevoegd.